Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Afwezig

Afwezig 09 sept 2015 10:19 #1

• Ása
  • Ása 's Profielfoto
  • Rekruut
  • Ontvangen bedankjes 4
Hallo allemaal,

Ik wou een berichtje plaatsen met een korte uitleg waarom ik de laatste tijd wat afwezig ben.
Op het moment zit ik tussen 2 scholen in. Met mijn oude school ben ik bezig om een negatief studie advies weg te werken, en bij de andere school maar ingeschreven omdat ik toch verder moest. De situatie met mijn vorige school zat mij meer dwars dan ik eerst door had, en Ik ben nu bezig met de examencommissie. Volgende week heb ik een hoorzitting hiervoor.
Er zijn vanuit mijn oude school heel wat steken laten vallen, zoals vergeten cijfers in te voeren. Maar ook om mij nieuwe toets momenten niet te gunnen (omdat ze dachten dat ik het hoe dan ook niet zou halen, of ik dat nieuwe toets moment had of niet. Dit kwam dus ook doordat ik punten miste van niet ingevoerde cijfers.)
Ik zat op de hogeschool Utrecht en had mij ingeschreven voor de zelfde opleiding maar in een totaal andere omgeving op de NHL in Leeuwarden, om een echte nieuwe start te maken. Als het allemaal gaat lukken met de HU, zit ik ook nog vast aan een kamer in Leeuwarden waar ik zonder rechtszaak misschien ook niet vanaf kan komen.

Door deze situatie is mijn gezondheid ook minder geworden en loop ik nu bij de huisarts met allemaal testen om te kijken wat er mis is behalve de stres.

Dit is een beetje in vogelvlucht de situatie en ik hoop hier snel meer duidelijkheid over te krijgen. Dat ik maar weer fijn bezig kan zijn met school ipv voor school. Natuurlijk ook niet te vergeten weer rustig Gw2 te kunnen spelen.

Groet,

Ása - Anne
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Afwezig 09 sept 2015 11:47 #2

• Yggdrasil
  • Yggdrasil's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 101
Volledig te begrijpen Anne. Ik zou zeggen, regel alles wat je moet regelen en als je tussendoor tijd weet te vinden voor GW2 ben je van harte welkom. Ik kan me goed voorstellen dat je aandacht nu even naar andere dingen uitgaat ;)

Afwezig 09 sept 2015 17:34 #3

• Knarfi
  • Knarfi's Profielfoto
  • Bèèè
  • Ontvangen bedankjes 33
Succes met het regelen van alles, klinkt als veel werk :(
Hopelijk kan je al deze stress snel achter je laten en je focussen op de leuke dingen.
Such handtekening, much wow, so cool

Afwezig 09 sept 2015 21:10 #4

• Thomi
  • Thomi's Profielfoto
  • ~Thomas
  • Ontvangen bedankjes 37
Dat is balen! Hopelijk komt alles snel op z'n pootjes terecht!

We hebben 5 gasten en geen leden online

• Joey1610 wordt over 2 dagen (22)!