Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Nieuwe Teamspeak server!

Nieuwe Teamspeak server! 19 jan 2016 20:32 #1

• Knarfi
  • Knarfi's Profielfoto
  • Bèèè
  • Ontvangen bedankjes 33
Hallo iedereen,

Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat we nu een nieuwe manier hebben om de Teamspeak te joinen, namelijk ts.royalolddutch.nl. Ik raad iedereen aan om voortaan met dat server adres te joinen. Een paar dagen later zijn we ook geswitcht van host, door problemen bij onze nu oude host moesten we al vroegtijdig overstappen naar de nieuwe server zonder dat daarvan de permissions waren opgezet. Inmiddels zijn de permissions goed overgezet en is de nieuwe server dus ook officieel in gebruik genomen, yay!

Wat betekent dat voor jou? Dat je Teamspeak rechten weg zijn, gelukkig kan je deze makkelijk terug krijgen door even een moderator of admin aan te spreken en zij helpen je graag verder. Ook moet de server nu veel stabieler zijn en minder uitvallen, daarnaast hopen we binnenkort zelfs 512(!) slots te krijgen!

Vragen over de nieuwe en/of oude Teamspeak kan je in dit topic stellen of je kan me lastigvallen op Teamspeak. De oude server is nog te bereiken onder tsold.royalolddutch.nl maar wat moet je nou in die stofhoek?

Met vriendelijke groet,
Knarfi
Royal Old Dutch
Such handtekening, much wow, so cool
Laatst bewerkt: 22 jan 2016 13:40 door Yggdrasil.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Nieuwe Teamspeak server! 19 jan 2016 20:34 #2

• Knarfi
  • Knarfi's Profielfoto
  • Bèèè
  • Ontvangen bedankjes 33
Knarfi schreef :
Hallo iedereen,

Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat we nu een nieuwe manier hebben om de Teamspeak te joinen, namelijk [url=ts3server://ts.royalolddutch.nl]ts.royalolddutch.nl[/url]. Ik raad iedereen aan om voortaan met dat server adres te joinen. Een paar dagen later zijn we ook geswitcht van host, door problemen bij onze nu oude host moesten we al vroegtijdig overstappen naar de nieuwe server zonder dat daarvan de permissions waren opgezet. Inmiddels zijn de permissions goed overgezet en is de nieuwe server dus ook officieel in gebruik genomen, yay!

Wat betekent dat voor jou? Dat je Teamspeak rechten weg zijn, gelukkig kan je deze makkelijk terug krijgen door even een moderator of admin aan te spreken en zij helpen je graag verder. Ook moet de server nu veel stabieler zijn en minder uitvallen, daarnaast hopen we binnenkort zelfs 512(!) slots te krijgen!

Vragen over de nieuwe en/of oude Teamspeak kan je in dit topic stellen of je kan me lastigvallen op Teamspeak. De oude server is nog te bereiken onder tsold.royalolddutch.nl maar wat moet je nou in die stofhoek?

Met vriendelijke groet,
Knarfi
Royal Old Dutch
Laatst bewerkt: 22 jan 2016 13:40 door Yggdrasil.

Nieuwe Teamspeak server! 19 jan 2016 20:36 #3

• Knarfi
  • Knarfi's Profielfoto
  • Bèèè
  • Ontvangen bedankjes 33
Knarfi schreef :
Hallo iedereen,

Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat we nu een nieuwe manier hebben om de Teamspeak te joinen, namelijk ts.royalolddutch.nl. Ik raad iedereen aan om voortaan met dat server adres te joinen. Een paar dagen later zijn we ook geswitcht van host, door problemen bij onze nu oude host moesten we al vroegtijdig overstappen naar de nieuwe server zonder dat daarvan de permissions waren opgezet. Inmiddels zijn de permissions goed overgezet en is de nieuwe server dus ook officieel in gebruik genomen, yay!

Met vriendelijke groet,
Knarfi
Royal Old Dutch
Laatst bewerkt: 22 jan 2016 13:39 door Yggdrasil.

We hebben 17 gasten en geen leden online

• Bigkefjee wordt over 2 dagen (23)!
  • Heemskerk wordt over 2 dagen (22)!