Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Windows 10 - Probleem met audio

Windows 10 - Probleem met audio 02 nov 2015 21:13 #1

• DeRob
  • DeRob's Profielfoto
  • Gehard Lid
  • Driekant
  • Ontvangen bedankjes 2
Beste leden van ROD

Ik hoop dat jullie een oplossing vinden op mijn probleem, Google weet het alvast niet..
Ik heb recent windows 10, nog geen problemen mee gehad.
Nu stuit ik op een probleem met Teamspeak. Als ik mijn headset verbind (2x 3,5 mm) , hoor ik enkel teamspeak door mijn headset en de rest nog gewoon door de speakers. Alle audio-apparaten worden herkend, dus ik weet niet goed waarom niet alles door mijn headset loopt.

Met vriendelijke groeten

Rob
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Windows 10 - Probleem met audio 02 nov 2015 22:11 #2

• Knarfi
  • Knarfi's Profielfoto
  • Bèèè
  • Ontvangen bedankjes 33
In windows 7 kan je rechtermuisknop op het 'volume-icoontje' doen en dan afspeelapparaten kiezen. Kan je dat in W10 ook zo tevoorschijn toveren? Misschien kan je daar nog iets veranderen wat je probleem oplost.
Such handtekening, much wow, so cool

Windows 10 - Probleem met audio 02 nov 2015 23:26 #3

• Wagi
  • Wagi's Profielfoto
  • Forum Meester
  • Ontvangen bedankjes 29
Waarschijnlijk staat je headset ingesteld als 'standaard communicatieapparaat' en je speakers als 'standaardapparaat'.

Dit betekend dat ALLE geluid via de speakers gaat, op alle communicatieprogramma's (zoals TeamSpeak of Skype) na. Deze gaan via de headset.
Dit is te veranderen door rechtermuisknop op geluidsicoontje (in taakbalk) --> afspeelapparaten --> rechtermuisknop op headset --> als standaardapparaat instellen. Nu zou ALLE geluid via de headset moeten gaan.

Heb hetzelfde probleem gehad, al heb ik het nooit meer exact hetzelfde gekregen als in Windows 7. Ik wil namelijk League instellen als 'communicatieprogramma', maar dit lijkt niet mogelijk. :(
╔═══╗
║███║
║ ( • ) ║
╚═══╝

Windows 10 - Probleem met audio 04 nov 2015 13:45 #4

• WMPS
  • WMPS's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 18
Wagi schreef :
Waarschijnlijk staat je headset ingesteld als 'standaard communicatieapparaat' en je speakers als 'standaardapparaat'.

Dit betekend dat ALLE geluid via de speakers gaat, op alle communicatieprogramma's (zoals TeamSpeak of Skype) na. Deze gaan via de headset.
Dit is te veranderen door rechtermuisknop op geluidsicoontje (in taakbalk) --> afspeelapparaten --> rechtermuisknop op headset --> als standaardapparaat instellen. Nu zou ALLE geluid via de headset moeten gaan.

Heb hetzelfde probleem gehad, al heb ik het nooit meer exact hetzelfde gekregen als in Windows 7. Ik wil namelijk League instellen als 'communicatieprogramma', maar dit lijkt niet mogelijk. :(
Dit ^ ;)

Windows 10 - Probleem met audio 04 nov 2015 19:11 #5

• Wagi
  • Wagi's Profielfoto
  • Forum Meester
  • Ontvangen bedankjes 29
WMPS schreef :
Wagi schreef :

Dit ^ ;)
Inderdaad Wesley.
Bedankt. :pinch:
╔═══╗
║███║
║ ( • ) ║
╚═══╝

Windows 10 - Probleem met audio 05 nov 2015 15:32 #6

• Thomi
  • Thomi's Profielfoto
  • ~Thomas
  • Ontvangen bedankjes 37
Ik had exact dezelfde oplossing. Laat iets weten als het werkt Rob!

Windows 10 - Probleem met audio 05 nov 2015 15:32 #7

• DeRob
  • DeRob's Profielfoto
  • Gehard Lid
  • Driekant
  • Ontvangen bedankjes 2
Hartelijk bedankt !
Het ziet er voorlopig allemaal goed uit :)

We hebben 25 gasten en geen leden online

• Joey1610 wordt over 2 dagen (22)!