Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: BeneluxGamers.nl, misschien hebben jullie intresse

BeneluxGamers.nl, misschien hebben jullie intresse 14 jan 2017 10:36 #1

• JeRn
  • JeRn's Profielfoto
  • Eendagsvlieg
Beste,

Hallo, ik ben JeRn van BeneluxGamers.nl. Wij zijn één van de gaming community in de Benelux opgericht eind 2015 met als doel een community waar plezier en wederzijds respect belangrijke aspecten zijn. Wij verplichten onze leden nergens toe, geen website of forum activiteit om hun lidmaatschap te behouden. Nee gewoon lekker gamen met elkaar. Het enigste wat wij hiervoor terugvragen is elkaar te respecteren en mensen in hun waarde te laten. Zolang ze dit doet zijn ze vrij om gebruik te maken van onze diensten.

Ik zie dat jullie een leuke groep gamers hebben echter is de activiteit beperkt op TeamSpeak. Hoe denken jullie erover om naar een iets grotere community over te stappen?? Hierdoor hebben jullie meer leden om mee samen te gamen. En daarbij is alles is al verzorgd bij ons. Wij hebben een aantrekkelijke eigen website, eigen TeamSpeak server en prijsvragen waarin wij pc games weggeven! Bovendien is bij ons alles gesponsord. Dus geen donatie verplichtingen etc..

Wij bieden onze leden het volgende aan:

• Een volwassen groep gezellige gamers met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar.
• Een leuke mix groep van mannelijke en vrouwelijke leden.
• 3% korting bij aankoop van games via de webshop van kinguin.net
• Een eigen 100 slots TeamSpeak server waarop wij actief en gezellig aan het gamen zijn!
• Eigen gameservers waarop wij samen gamen!
• Een eigen forum waar wij onderling over games praten!
• De mogelijkheid om door middel van prijsvragen of andere giveaway acties gratis games te winnen!
• Een actieve groep recruiters die jouw willen helpen met al jouw vragen over Benelux Gamers.
• Een stabiele beheerders groep met jarenlange ervaring in het leiden van een eigen clan of community.

Voor meer informatie over wie wij zijn kun je vinden op BeneluxGamers.nl.

Je kunt mij bereiken op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Jeroen (JeRn)

Benelux Gamers
De plek voor elke Benelux Gamer
Discussie gesloten.

BeneluxGamers.nl, misschien hebben jullie intresse 14 jan 2017 15:15 #2

• Henk008
  • Henk008's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 30
Hey Jern,

Bedankt voor jouw voorstel! Wij hebben het besproken en als het goed is, heb jij een mailtje met ons antwoord ontvangen.
Discussie gesloten.
Bedankt door: Kramma

We hebben 35 gasten en geen leden online

• Joey1610 wordt over 2 dagen (22)!